Sunday, September 16

{AFRO CURLS for WHITE CHIC}



Crazy curls or crazy head... not sure really! :-)
I was always wondering how would I look like with a big afro hair, curls. 
And if you know me, you know I am hair obsessed... 
So yesterday I had time and motivation to play with my hair (after unsuccessful coloring of them) so I found a good youtube tutorial for an afro curls for white girls and tried it...

... and on this photo you can see the result!
The result was so good that Igor was embarrassed to take a photo of me even on the terrace, LOL.
So, yes - there is a reason why I wasn't born as an afro girl.

Peace.

11 comments:

  1. Men so pa ful ušeč, pašejo ti :) A bi lahko dala link od youtube tutoriala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res?
      Ja me veseli ;)))
      Ekola, tole je link do tega tutoriala, po katerem sem jaz delala kodrcke:
      http://www.youtube.com/watch?v=RuJlXMYWD0o&feature=related
      Tole ovijanje s papirjem vzame ful casa - men je trajalo sigurno eno uro... in ker morajo bit lasje mokri ko jih ovijas - bodi pozorna da so suhi, ko bos odvijala papir - susi jih s fenom... moji so bli se malce vlazni, tko da bi bil efekt u bistvu lahko se boljsi...

      Tole pa je drugi tutorial, ki mislim da je za pravi afro look se boljsi - in vem, da tako delajo frizerji manekenkam za fotografiranja - in zato tudi vem, da je lase po tem zelo zelo tezko razcesati - izkusnja prijateljice manekenke, ki so ji za eno revijo naredil to frizuru... ampak efekt je pa fantasticn!
      http://www.youtube.com/watch?v=5ssQHuMBWCk

      Ce se bos lotila bom ful vesela ce mi bos na meil poslala slikco, da vidim kako ti je uspelo! ;)

      X, A.

      Delete
  2. Oooo noro! Men je fejst ušeč & pašejo ti.
    Drugač mi je pa zelo všeč tvoje čelo (upam da bo to zate kompliment). :)

    ReplyDelete
  3. Meni si tudi čist huda. Paše ti, prvo ko sem samo sliko videla, sem mislila, da si naravno takšna. (:
    Prvi link, mi je bolj všeč. Je pa res, da to bi jaz morala delat 4 ure, če si ti eno.. Ali pa še več. Bi pa ful probala enkrat.
    Samo ko mam goste in dolge lase. Mogoče, pa se lotim kdaj. Hvala za idejo. :D

    ReplyDelete
  4. Reci Nikoli Karabaticu da ga puno pozdravljam!!!!
    Nema veze sto on ne zna mene, znam ja njega!!!!!
    :) :) :) :) :)
    JAO

    ReplyDelete
  5. Jst bi tud take kodrčke imela, če bi lahko izbirala ;) Pašejo ti, ful! :D

    ReplyDelete
  6. Zgodna terasa. :D Šalim se, ma ne znam, evo meni si i s ovim kovrčama super. Ne znam kak je to izgledalo uživo, iz ostalih kutova, ali ovako ne izgledaš "kao da te struja stresla", kako sam ja jednom dobila komentar. :D Zgodnoj curi sve pristaje, i nema da se Igor sad ne složi s tim. ;)

    x

    ReplyDelete
  7. Hehe full si cute! Pasejo ti! :)

    ReplyDelete